Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2016

Pastelowa kartka

Przygotowałam taką  uniwersalną karteczkę. Podobają mi się jej letnie pastelowe kolorki, jedynie czego brakuje to przestrzenności...




Przy jej tworzeniu sugerowałam się tym cudnym zdjęciem banerka w Klubie Twórczych Mam. Kartkę oczywiście na wyzwanie zgłaszam. 

 

Praca wpisuje się też w wyzwanie Art - Piaskownicy - Kropki 
 


Oraz w wyzwanie na blogu Przydasie Pasjonaty - Drzemy Papiery


 Debiutuje w tych blogowych wyzwaniach, więc mam nadzieję, że wszędzie wszystko dobrze pozgłaszam. 
Jeśli chodzi o kartkę w przedostatnim poście, to chyba nie jestem tak odważna by wyeksponować to tło :)
Zgadującym dziewczynom dziękuję za zabawę, bo stworzenia tego tła użyłam barwników spożywczych i kawy:), ale zainteresowały mnie propozycje które rzucałyście, może napiszecie na ten temat coś więcej?

Przy okazji mam takie pytanie: 
znacie jakieś ciekawe kursy na piękne, papierowe kwiaty robione bez dziurkaczy i wykrojników? Interesowały by mnie też inne tutoriale dotyczące robienia kartek, na kilka ciekawych trafiłam, ale może WY macie gdzieś zapisane jakieś perełki?

24 komentarze:

  1. Prześliczną karteczkę przygotowałaś:) Powodzenia na wyzwaniach:)Napisz ma na maila co byś chciała wiedzieć w sprawie tej mojej propozycji odnośnie tła w przedostatnim poście Twoim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, pastelowa karteczka.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo ładna! jakbyś miała stempel - kwiatek z takimi "wydzielonymi" płatkami- ja stemplowałam, wycinałam i sklejałam- super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna:)
    Uwielbiam kropy,kropki i kropeczki ;)
    Jeśli znajdę czas wieczorem,prześle Ci kilka linków ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super grochy. U mnie na blogu mam zakładkę kursy z sieci - scrapbooking, gdzie stopniowo umieszczam rożne tutoriale z netu. Może tam znajdziesz coś ciekawego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartce nic nie brakuje, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario! Bardzo ładna jest ta karteczka ,Uwielbiam pastelowe kolory są takie delikatne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczo wyszła - kropki i kwiaty to piękny duet - dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna Ci wyszła, te kwiatuszki na niej mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka i fajnie wkomponowałaś szydełkowe kwiatuszki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka :) A te kwiaty są cuuuudne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka! Powodzenia w wyzwaniach! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, jakie u mnie zostawiłaś, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. same perełki znalazłam tu:http://kszp.blogspot.com/p/kursymy-tutorials.html
    Buziam, pozdrawiam, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamiast wykrojników używam nożyczek :DD, no a gdyby mi sie przyszło Twój blog przelecieć matuchno najświętsza miesiąca by mi zbrakło :**, bardzo dziękuję za masę miłych słów u mnie

      Usuń
  16. Super! polecam kosteczki dystansowe, taśmę piankową lub zwykła tekturkę do podklejania elementów żeby nadać całości głębi:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te szydełkowe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń