Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2015

Tworzę opaski dla dziewczynek

W ostatnich tygodniach stworzyłam mnóstwo opasek dla dziewczynek, wszystkie dałam znajomej, która rozpoczyna działalność fotograficzną, z tego co wiem była bardzo zadowolona. Dwie opaski podarowałam na licytację dla Małej Nadii

oraz bransoletkę :



Podarowałam w sumie dużo więcej, ale bransoletka i pierwszy zestaw gumka i opaska wisi na tablicy niechciany, także zapraszam do licytacji, przy okazji możemy pomóc choremu dziecku.



Przy okazji chciałam zapytać czy ktoś był by zainteresowany takimi licytacjami dla dzieci, które odbywały by się na blogu nie na FB, bo wiem, że nie każdy go ma i chce go mieć... Ja planuję zorganizować taki bazarek dla Zuzi, która na leczenie potrzebuje 5 MILIONÓW ZŁOTYCH, ale chciałabym wiedzieć czy będzie jakieś zainteresowanie. Odpowiedź oczywiście jest niezobowiązująca...o Zuzi napiszę wkrótce.

3 komentarze:

  1. Ja zawsze chętnie pomogę, czy na fb, czy na blogu! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opaski. Wiesz Kochana, że ja jak najbardziej jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne opaski i bransoletka! Jeśli będą gumki do włosów z kwiatuszkami to ja jestem chętna, potrzebuję dla córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń