Obserwatorzy

piątek, 7 marca 2014

Ogłoszenia

Mam dzisiaj do napisania kilka ogłoszeń, po pierwsze chciałam przypomnieć o mojej wymiance - Kartka na Wielkanoc, jak na razie jest mało chętnych, co ma swoje plusy i minusy, ale czasu jeszcze trochę, więc jak ktoś chętny to zapraszam TUTAJ.

 


Przy okazji chciałam się zapytać czy jest ktoś chętny kto ze mną i Basią  zechce przygotować i wysłać kartki dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Niegowie ? ( tych od Akcji Robótka)?? chodzi i same kartki, bez upominków, ale  w większej ilości.... Co Wy na to? Jeśli ktoś reflektuje proszę pisać na maila daria.krys@onet.pl

Po trzecie na moje podaj dalej zapisało się w sumie 8 osób, bardzo Wam dziękuje i proszę o trochę czasu, mam nadzieję, że przed Wielkanocą każda dostanie swoje upominki. Oto lista:

1. Ada
2. Ewa Anderska
3. Kartki, karteczki, karteluszki Renaty
4. Ulinka
5. Asikowe Majsterkowanie
6. Szczęśliwy Zakątek
7. Kasia S.
8. Świat wg Basi


4 komentarze:

  1. Słuchaj... ja mam kilka kartek wielkanocnych - nie że ich nie chcę albo co ale w sklepie ich nie mogę wystawić - za mały format na moich klientów - dorzucę Ci je do podaj dalej co? bo wysyłam w przyszłym tygodniu . Nie wiem tylko ile ich jest ... może z 5?

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakich efektów oczekujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się dopisuje do Akcji Kartek dla Domu Pomocy;).

    OdpowiedzUsuń
  4. hm.. może to przez zimę i noszenie czapki? żeby tak samo z siebie się zmieniło, to dziwne, ale pomyśl, może zmieniłaś dietę, jakieś leki, kosmetyki albo miejsce zamieszkania?
    w każdym razie, jeżeli używasz odżywek, to kładź od połowy włosów w dół, żeby góry nie obciążać. Ewentualnie polecam jeszcze pokrzywę- najlepiej do picia, ewentualnie jako płukankę :)

    OdpowiedzUsuń