Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Dziękuję za karteczki z życzeniami

Od Eli dostałam ślicznego karczoszka, oraz karteczkę.


Kartka od Cohenny.


 Kartka od Agnieszki L. z wymianki wiosennej, nie wiem jak to się stało, że wcześniej jej nie pokazałam


Kartka od Egotiste, przyszła trochę uszkodzona, ale mam nadzieję, że ją naprawiłam:)


Kartki od Bożenki oraz Beaty.
 

Kartka od Pesymistki.
 

Dziękuję Wam dziewczyny ślicznie, nieważne czy kartka kupna czy robiona, ważne, że o mnie pamiętałyście.

Odnośnie wymianki broszkowej to mam zdjęcia od:


1. Anko
2. Jolagry63
3. Paula
4. Madebymali
5. AsziWanuhi
6. Iwona Piotrowicz 
7. Joanna Prefecka
8. Zancia
9. LisieSkarby
10. Antenkowo
11. Kgosia
 
Proszę w miarę możliwości dosłać resztę dzisiaj.

4 komentarze:

  1. Na stole święcone, obok baranek…
    no i koszyczek pełen pisanek
    wiosenne bazie stoją w wazonie
    podczas Wielkiej Nocy miłość w sercach plonie.
    Wesołych Swiat !

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    - barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń