Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Świętego Walentego:)

Na podsumowanie Czerwonej Wymianki, musicie jeszcze trochę poczekać, bo brak mi jednego zdjęcia. Mam nadzieję, że wszystkie z Was dostały lub wkrótce dostaną swoje prezenty i, że jesteście na tyle zadowolone by skusić się na wymiankę, którą niebawem ogłoszę.
Ja dzisiaj pokaże co przygotowała dla mnie Mebelina i co ja wysłałam Jej.


Od Kasi dostałam dwie pary cudnych kolczyków i szkatułkę. Był również upominek dla Adasia w postaci magnesu na lodówkę, ale niestety mój mały brzdąc od raz go rozłożył na czynniki pierwsze...






 Ja natomiast wysłałam dwie pary kolczyków, broszkę, komplet wisior i kolczyki oraz dla Kasi córeczek gumki do włosów.




 Mebelino dziękuję Ci serdecznie za tak udaną wymiankę, wszystko co do mnie przesłałaś jest piękne.

Życzę wszystkim odwiedzającym dużo miłości, ale nie tylko dziś. By Wasi faceci, mężowie, kochankowie, przyjaciele w ten wyjątkowy dzień Was zaskoczyli, dając popis swojej pomysłowości:)


7 komentarzy:

  1. Prawie w tym samym momencie dodałysmy post:) dziękuję za udaną wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u Ciebie jak zwykle pełno słodkości :)
    ten kuferek jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka:) I cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się i ja dopaść zdjęcia i pokazać co dostałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za świetną zabawę :) już wypatruję co też wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm śliczne kolczyki dostałaś.. obserwuję i będę tu zaglądać często..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty :))
    Serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę i czekam co nowego wymyśliłaś :))

    OdpowiedzUsuń