Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Załapałam licznik

W Środę odwiedziałam blog Natanny i udało mi się złapać licznik 2222:) Wysłałam zdjęcie autorce bloga, nie oczekując niczego wzamian, ale Anna kazała mi wybrać coś ze swojej cudownej biżuterii. Przesyłka przyszła błyskawicznie. Zobaczcie co dostałam:


Zapraszam na bloga Natanny, oraz na moje Candy.
Przypominam, że został jeszcze tydzień do zakończenia wymianki, proszę o przesyłanie zdjęć na maila.
W poniedziałek wyjeżdżam nad morze, później w weekend zatrzymamy się u rodziców, więc nie będę miała możliwości na bieżąco kontrolować spływających zdjęć.
W czasie mojej nieobecności ukaże się jakiś post byście o mnie nie zapomniały:)
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Piękna bransoleta, gratuluję zlapanego licznika ;-) i udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka piękna, pewnie się będzie dobrze nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka ! I gratuluję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna branzoletka ale to co Ty robisz tez jest ladne.
    Chcesz sie poobserwowac?

    Pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń