Obserwatorzy

piątek, 3 lutego 2012

Wyróżnienie

Wczoraj dostałam wyróżnienie od Pesymistki13. Dziękuje bardzo :)
Jest mi bardzo miło, że pomyślała o mnie. Jest to pierwsze wyróżnienie, które dostałam:)



Oto rzeczy o mnie:
1. Jestem zakochana w dwóch cudnych facetach: moim mężu Robercie i synku Adasiu.
2. Od 10 miesięcy miesięcy mam swoje M4 i mieszkam pod Jarocinem (kojarzycie chyba z tych festiwali)
3. Jestem wiecznie na diecie, nadprogramowych kg po ciąży jeszcze nie zrzuciłam
4. Uwielbiam góry.
5. Namiętnie czytam książki: moimi ulubionymi autorami są Nora Roberts, Alex Kava i Harlan Coben
6. Jestem bezrobotna, no chyba, że ktoś bierze pod uwagę pracę przy biżuterii.
7. Nie wyjdę z domu jeśli nie pościelę łóżka.
8. Bez przerwy gadam.

Nie wiem ile tych rzeczy miało być, ale nic więcej nie przyszło mi do głowy. 

Do dalszej zabawy typuje blogi, które odwiedzam bardzo, bardzo często (kolejność alfabetyczna) :


i oczywiście Pesymistkę13 też odwiedzam, ale jej już nie będę nominiować. 
Nie obrażę się też jeśli ktoś nie przyjmie wyróżnienia, wiem, że wiele osób się w to nie bawi.





8 komentarzy:

  1. oo, miło mi, że zostałam wyróżniona ;* mam już dwie zabawy zaległe ;) dziś się tym zajmę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) jeśli chodzi o kulki to nie mam na stanie ale nie ma problemu, wybieraj co chcesz :) ja już się zdecydowałam na wisiorek :) a_now@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem wiecznie na diecie, ale lenistwo i smakołyki górą :) góry, Kava i Coben - zupłenie jak ja i jeszcze bezrobocie. Ale Ty jesteś mamą, a to ciężka praca na pełnym etacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki,że pomyślałaś też o mnie:)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. Już kiedyś takowe dostałam więc pozostanę na DZIĘKUJĘ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog;) ucałowania dla synka;*

    oczywiscie dodaje się do obserwowanych:)

    Zapraszam do siebie;* http://sparkle-asleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) A Ciebie uwielbiam ale to już wiesz i bez mojego gderania:) Buziaczki dla młodego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:):) Jest mi niezmiernie miło, że o mnie pomyślałaś :) Zaglądam do Ciebie i podziwiam Twoje prace, piękne rzeczy robisz:)
    Dziękuje raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń