Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

Posumowanie Candy :)

Od samego początku miesiąca miałam problemy z laptopem i z netem. Najpierw Adaś złamał modem, później okazało się, że limit na dzień mamy wyczerpany, a w zeszłym tygodniu oddaliśmy komputer do sformatowania. Mam nadzieje, że już teraz będzie wszystko ok i nadrobię zaległości w komentowaniu i podziwianiu prac na Waszych blogach.

W piątek dostałam informację, że mój prezent dotarł do zwyciężczyni Candy - Pesymistki13:), a wczoraj napisała do mnie Alexandra potwierdzając odebranie niespodzianki ode mnie. Dlatego też dzisiaj mogę Wam wreszcie pokazać co wysłałam:)

Do Pesymistki - oczywiście nagroda główna oraz dodatki:


Do Alexandry :

Obie dziewczyny z tego co mi pisały są zadowolone z otrzymanych przesyłek :) , więc i jak bardzo się cieszę :)
największą przyjemność sprawia mi świadomość, że biżuterię zrobioną przeze mnie ktoś nosi:)

3 komentarze:

  1. Dario - dziękuję raz jeszcze, wszystko jest piękne i będę nosić z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem bardzo zadowolona i biżuteria na spółę z mamą już się nosi :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co do przeżyć z komputerem to nie jesteś osamotniona, bo mój ratlerek zrzucił mi laptopa z łóżka - i miał również podłączony modem, który się wykrzywił ale jakimś cudem działa dalej :):)

    OdpowiedzUsuń