Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2011

Moje pierwsze Candy

Równo za 2 miesiące skończę 24 lata. 
Z okazji moich urodzin postanowiłam zorganizować swoje pierwsze CANDY:) mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jedna chętna osoba:)
Obowiązują zasady takie jak wszędzie: 
  • zgłoszenie chęci udziału w komentarzu (jeden na osobę),
  • zamieszczenie na swoim blogu informacji o candy z banerem kierującym do tego posta
  • osoby bez bloga proszę o zostawienie adresu mejlowego.
Zapisy do 3 listopada do godz 23.59

Oto co jest do wygrania :)


 Myślę, że coś jeszcze uda mi się dorzucić:)
Banerek do pobrania:)





38 komentarzy:

  1. to ja pierwsza, piekny jest ten komplet, szczegolnie bransoletka :)
    a co do twojego pytania o materialy na kwiaty - to nie wiem wiec nie umiem ci pomoc :(
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka, może szczęście się do mnie uśmiechnie?
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy, zapisuje się na Candy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te cukiereczki:) a 3 listopada mam imieniny a moja córka urodziny:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cukierasy :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przez przypadek wpadłam na tego bloga, bardzo ładną biżuterię robisz:-)
    ustawiam się w kolejce po cukierasy i pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie cukieraski więc stoję i ja :)
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny komplecik:) Bransoletka wymiata!;)
    Z chęcią stanę w kolejce;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cukieraski :) oczywiście staję w kolejce :)przy okazji dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i bardzo miły komentarz :) jeśli chodzi o koraliki to używam najczęściej koralików toho 11 lub 15 :) życzę miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tworzysz :) Z przyjemnością zapisuję się i ja :)
    Info na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Candy jak marzenie, szybciutko wpisuję się na listę :)
    Obserwuję jako Aleksandra aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super biżuteria, chętnie ją ponoszę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super biżuteria staję w kolejce.

    Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne cukiereczki, z chęcią się przyłączam!
    zajaczkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się i ja. ;) A przy okazji zapraszam na candy do mnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżutki piękne i w dodatku w moich ulubionych kolorach więc i ja szczęścia spróbuję ;] http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuteria w kolorach hiszpańskiego toreadora na ich widok jestem chora :).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do zabawy, zapraszam do mnie na candy :-) http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo interesujące nagrody, aż chętnie się zgłoszę ;) jestem obserwatorem Twojego bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączę do tego zacnego towarzystwa i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    obserwuję :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się ;)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się!:) Śliczna biżuteria!
    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

    Już teraz zapraszam na candy u mnie, jeszcze nie ogłoszone, ale na dniach!

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez! Ja też!
    Pierwszy raz tu zajrzałam, śliczne masz rzeczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za zaproszenie :) oczywiście jak każda kobieta uwielbiam biżuterię różnoraką, więc staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna biżuteria:)
    zgłaszam się
    pesymistka13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    korbolle@interia.pl

    banner zamieszczony tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się:)
    Pozdrawiam, Monika - szydelkoija.blox

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie cuda? Jak tu się nie zapisać! Pewnie, że się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też spróbuję szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń